CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 8 september 2008

Vart har den goda servicen tagit vägen?

I dagens samhälle verkar det som om vi kunder ska vara tacksamma för att få någon hjälp eller service över huvud taget. Vad hände med kunden har alltid rätt?
Jag ringde Åhlens city idag och det enda de kunde uppoffra sig att göra efter att ha sålt ett par trasiga stövlar var att lägga undan det sista paret i en storlek större för resten av veckan. Inte nog med att jag måste åka 30 mil enkel väg för att byta, jag får dessutom nöja mig med ett par för stora stövlar om jag vill ha några. Men jag får åka dit och prova, och passar de inte får jag väl ta pengarna tillbaka istället. Och hoppas på att de kommer in igen. Jag vill gärna åka till Stockholm men eftersom jag måste åka den här veckan kommer jag få åka dit själv. Inte så kul att spendera hela dagen där helt ensam. Men nu kan jag i alla fall köpa mina nitar. Ingen som har lust att följa med antar jag? Ska försöka hitta en billig tågbiljett på tradera. De auktioner som slutar om två timmar ligger på en krona fortfarande, ett rätt överkomligt pris.

0 kommentarer: