CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 17 september 2008

Mitt nästa inköp

Jag vet att jag borde vara nöjd nu när jag fått mina älskade stövlar, har inte vågat använda dem ännu förresten, men det blir jag aldrig. Så dessa blir mitt nästa fynd. Letade efter dem när jag var i Stockholm men inte ett enda av de femtioelva H&M jag var inne på hade dem. Så när jag fick en katalog idag slängde jag den inte som vanligt utan kollade för säkerhets skull om skorna skulle vara med. Och det var de, så nu är det bara att beställa. Ska bara gå och kolla i morrn så att de inte fått in dem. Var ju där igår iof men de kan ju ha kommit sen dess :-)
Det är nog tur att vi snart flyttar från stan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad - läs min blogg!

cojja sa...

Men vem ska jag utmana då? Läser ju knappt några bloggar.