CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 29 september 2008

Klant

Skulle ta en ny profilbild igår och upptäckte att jag tappat bort kameran. Eller som J sa: du har väl söpe bort den. Det är inte helt omöjligt iof då det sista stället jag vet att jag hade den på var i handväskan. Samma väska som varit med ute några gånger nu. Men förhoppningsvis ligger den här hemma bland allt bråte. Jag har tyvärr inte hunnit få så bra ordning ännu, hittar inte motivationen till att packa upp. Glömde berätta att mitt halsband kommit, det gick jättesnabbt. Fick ett mail om att det var skickat ca en och en halv vecka efter att jag beställt det och två dagar senare hade jag det. Hade jag en kamera skulle jag lägga ut en bild :-) Men jag är i alla fall helnöjd.
Shoppade inte så mycket i helgen heller. Det blev en klänning som jag hade på mig i fredags och ett par boots på rea, med fransar så klart.
Måste verkligen hitta den jäkla kameran. Jag har bokat en tatueringstid nu äntligen, om exakt två veckor och två timmar är det dags igen. Ska fylla på armen och kanske några fler stjärnor bakom örat om han hinner.
Jag var och klippte mig i fredags och blev halvnöjd. Jag gillar klippningen men jag har två olika färger på håret. Det var inte riktigt så jag hade tänkt mig men det får väl vara så ett tag. Det blev blont som tidigare men nästa gång blir det en mer drastisk förändring.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, nu får du allt börja packa upp! Jag vill ju se hur ni har det! =)