CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 28 september 2008

Norge?

Ibland undrar jag vad det är för fel på mig. Jag får mina svackor då och då när det känns som jag bara vill krypa ur mitt eget skinn. Jag kan inte slappna av, samtidigt som jag inte har ork att göra något nyttigt. Det känns hela tiden som att det måste hända något, att jag måste ha nåt att se fram emot. Då det bara är en vecka sedan vi flyttade trodde jag att det skulle ta ett bra tag innan det kom igen. Men på senare tid verkar det komma oftare och oftare. Jag kanske måste ta mina vänners råd och börja i terapi, om det inte vore så jäkla dyrt så. Jag undrar om min brors ADHD smittar :-)
Har en kompis, ja efter helgen tror jag att han flyttat upp från bekant till en kompis, som jobbar i Norge och han kunde kanske ordna nåt till mig med. Har inte varit så intresserad av det tidigare men just nu känns det som om det skulle vara roligt att se nåt nytt. Det är så krångligt med boende bara, och hundvakt förstås. Återstår att se om han kan fixa nåt intressant.

2 kommentarer:

Anonym sa...

TERAPI!!! Och Norge, bra lön. :P

Unknown sa...

terapi är gratis om man får det genom landstinget! *skrattar högt* Inga undanflykter! Ha ha ha Norge... *snyft*